Monday, October 6, 2014

Spring


   
I always want to paint the topic "Four Seasons".  This year, thank my rabbits and my client. I had this chance to start this project. In spring, there is nothing better than a picnic under the cherry trees, isn't there? At least this is the best thing I can imagine in this season. A book, a cup of coffee, and some apples will be enough for me. Maybe a nap is even better! What is your favorite thing in spring? :)


我總是想要畫“四季”這個題材,感謝我的兔子們與我親愛的委託人讓我有這機會在今年開始它。我認為,一場在櫻花樹下的野餐約會是春天裡最棒的事了!一本書、一杯咖啡、幾顆蘋果或許已足夠!或許一個陽光下的打盹更棒!在春天裡,你們最愛的事物是什麼呢!:)




This painting is hung in Dr. Paul Chen's Family Clinic now. And there is a little change because of the client request. Can you find out where it is?


這張畫現在展示在陳柏宏親子診所的候診室,如果在台北生病需要看醫生有機會可以去欣賞一下!另外要說的是,完成圖因應客戶的要求,有小修改一下!有發現在哪嗎?



No comments:

Post a Comment